20 квітня 2023  на щорічних Загальних Зборах учасники АІДА підвели підсумки 2022 року, затвердили напрямки роботи на 2023 рік та обрали новий склад Правління АІДА на 2023-2024, до якого увійшли Костянтин Казиміренко (ЕСО-Автотехнікс), Олег Варварський (Еліт Україна), Сергій Гойстер (Омега), В'ячеслав Ломейко (KYB) та Олексій Кузьма (Magneti Marelli).
 
Відкриваючи Загальні Збори, генеральний директор АІДА Вікторія Черкач подякувала членам асоціації, що у такий важкий час усі компанії залишилися в асоціації. "Незважаючи на знищені склади та офіси у деяких компаній, необхідність працювати під час постійних атак, усі вистояли, продовжують працювати і це дає впевненість, що ми переможемо і дає мотивацію асоціації працювати" - зазначила Вікторія.
 
Костянтин Казиміренко, член Правління АІДА, керівник компанії ЕСО-Автотехнікс, відмітив, що сфера автозапчастин є однією з небагатьох, які не припиняли працювати в умовах війни. Він акцентував увагу на важливості існування такого профільного об'єднання як АІДА для протидії прийняттю шкідливих законодавчих ініціатив, які можуть ускладнити роботу ринку. Зокрема, ключовим досягненням бізнес - асоціацій у минулому році було недопущення запровадження 10 % збору на придбання валюти імпортерами. Крім того, Костянтин наголосив, що на сьогодні, практично за відсутності профільних заходів, асоціація залишається єдиним майданчиком для комунікації між учасниками ринку.
 
 
Звітуючи про діяльність асоціації у 2022, Вікторія Черкач зазначила, що виходячи із ситуації в країні довелося працювати не згідно затверджених напрямків роботи, а згідно того, що було актуальним на конкретний момент. АІДА долучилася до ініціативи бойкотування діяльності у росії міжнародних компаній виробників автозапчастин. Великим прогресом можна вважати, публікацію офіційної заяви Європейської федерації дистриб'юторів незалежного ринку автозапчастин FIGIEFA щодо російського вторгнення, в якій FIGIEFA закликала не лише своїх членів, а й усіх операторів у ланцюжку від виробників товарів до надавачів технічної інформації та послуг – дотримуватись санкцій та застосовувати найвищий рівень ретельності.
 
Впродовж минулого року АІДА працювала над лобіюванням змін до порядку бронювання працівників для надання можливості компаніям, що мають важливе значення для економіки держави бронювати свій персонал. АІДА продовжує працювати над скасуванням антидемпінгового мита на колісні болти, внесенням змін до Наказу Мінтрансу № 521 та остаточним скасуванням вимоги отримувати "сертифікати типу" на запчастини, над зниженням розміру ставки на еквайринг та інтерчейндж та ін.. Найбільшим блоком роботи асоціації залишається митниця.
 
Визначальним у 2022 році у сфері митного регулювання було прийняття закону про митний безвіз, який передбачає переміщення товару по усій території Європи за принципом: один транспорт - одна декларація - одна гарантія. Законом передбачається надання компаніям особливого статусу авторизованого економічного оператора АЕО, що дозволяє застосування низки спрощень при імпорті. В початковій редакції законопроекту критерій фінансової стійкості підприємства був прописаний таким чином, що у компаній імпортерів та дистриб'юторів практично не було шансів відповідати йому. Шляхом неодноразового підняття питання на різних зустрічах вдалося послабити вимоги до критерію фінансової стійкості, а саме дозволено наявність від’ємних чистих активів, коли вони можуть бути забезпечені.
 
У Загальних Зборах АІДА взяли участь представники усіх компаній-членів асоціації, що свідчить про зацікавленість в її діяльності. Учасники Зборів позитивно оцінили роботу асоціації, обговорили плани на майбутнє та домовилися про проведення наступної офлайн зустрічі в проміжку між Загальними Зборами.